NOSTALGIA KU DI DUNIA PENULISAN

untuk karya seniku

Sunday, November 18, 2007

SaLam keNal,SaLam saYang

Jom, singgah di

SaLam keNal,SaLam saYang?

6 Comments:

At 7:34 AM, Blogger Najwa Aiman said...

Kat mana Salam Kenal, Salam Sayang ni?

 
At 4:53 AM, Blogger Rasha_rz said...

Ala najwa, janganlah berkerut sangat. sebenarnya, kak ila dah tak ada apa nak tulis kat sini. nak cerita pasal novel, nanti panjang sangat, masa terhad. jadi saja buat promo gitu. tapi kalau nak tahu di mana 'SaLam keNal,SaLam saYang' tu... klik lah di bawah gambar kak ila.'View my complete profile'. adalah senarai nama2 pintu ke pondok kecik akak. satu darinya adalah 'SaLam keNal, SaLam saYang'. ha itu je. ok? puas hati? hehehe...

 
At 7:36 AM, Blogger bukusaat said...

salam akak....
hrp trus sukses nulis.....
bila nk nulis novel ttg kehidupan suami isteri brkonflik?

 
At 6:02 AM, Blogger Rasha_rz said...

Eh saat, dah tulis dah. SARA KIRANA dan KABUS SENJA rumah tangga yang penuh kacau bilau.tragis dan mengerikan. ramai yang beri komen berbeza. ada yang kata kak ila kejam. ada juga yang kata baca sambil nangis sampai benagkak2 mata.ada pulak yang marah2 sebab membentuk identiti isteri yang begitu. baik sangat2 sampai lelaki pijak kepala. so, apa komen awak pula dik? bacalah dan beri komen dari kaca mata lelaki pulak.kak ila tunggu komen awak.

 
At 8:52 PM, Blogger aminida said...

Askm sdr Ramlah, saya Ida, juga penulis spt sdr, saya ingin sangat berkenalan dengan sdr. boleh add id saya 'adymurny' di ym sdr secepat mgkin?.

 
At 6:42 AM, Blogger Rasha_rz said...

aminida, adymurny tu ida munira ke? banyaknya nama. boleh aje kalau nak berbual pasal penulisan.

 

Post a Comment

<< Home