NOSTALGIA KU DI DUNIA PENULISAN

untuk karya seniku

Sunday, April 02, 2006

Pesta Buku PWTC

Hi, Pesta Buku dah tamat. Alhamdulillah saya tak menduga begitu sekali sambutan orang ramai pada pesta buku tahun ini. Rasanya tahun2 lepas tidak sebegitu sekali kesesakan di situ. Hari Sabtu saya ke sana jam 11 am, terlalu sesak di pintu masuk sehingga kami semua terpaksa berpatah balik, mencari jalan lain. Turun dan masuk melalui belakang Perkim. Huh, begitu sakali sambutan orang2 Malaysia terhadap buku. Saya perhatikan masing2 memborong buku macam tak sayang duit. Alhamdulillah.

Lepas ini saya mununggu pula pesta buku 2007

1 Comments:

At 2:04 AM, Anonymous Anonymous said...

Salam, apa khabar kak? Amboi sakan ya di pesta buku, emmm saya sampai ke sudah tak sempat nak ke sana. Hujung minggu banyak tempahan utk main gendanglah. Emmm apa-apa hal mailah berkunjung ke bolg saya yang terbaru ...

 

Post a Comment

<< Home