NOSTALGIA KU DI DUNIA PENULISAN

untuk karya seniku

Wednesday, March 29, 2006

Pesta Buku Antarabangsa

Hi kawan2, dah pergi PESTA BUKU?

Bagi yang sudah, alhamdulillah. Banyak borong? Dapat tanda tangan penulis pujaan? Baguslah. Bolehlah tambah koleksi buku dan novel anda.

Pada yang belum lagi berkesempatan, masih ada beberapa hari lagi. Pesta Buku akan berakhir pada Ahad 2.4.2006. Lapangkanlah masa untuk kita mengutip ilmu dan amal yang bersepah di sana. Di gerai Karang Kraf banyak dijual majalah2 lama yang mungkin ada di antaranya yang anda tercicir, boleh borong banyak2. Harga benar2 berpatutan.

Di gerai DBP juga begitu, bagi peminat sastera, banyak novel2 bahasa & sastera dijual. Saya tidak melepaskan peluang membeli majalah2 lama terbitan DBP untuk semakan semula. Walaupun tidak berkesempatan membacanya sekarang, tapi tak basi berita dan ilmu itu jika disimpan kemas. Ada masa boleh semak dan baca.

Anda juga dialu2kan singgah di gerai Creative Enterprise, novel saya MEMORI RINDU ada di sana. Di gerai BUKU PRIMA, TAK KUDUGA. (Ulasan buku ini ada di blog ini di dalam diari Novel-novel Ramlah Rashid) Kliklah dan baca. Beri komen anda. Saya menungguh2 komen kawan2. Bye......

0 Comments:

Post a Comment

<< Home